Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1192] >1194< [1196] ... [1325]

#1372 BASH

Start: mai 30,2011 20:00
Sfârşit: mai 30,2011 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 33 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 990 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1371 Speed

Start: mai 30,2011 09:00
Sfârşit: mai 30,2011 19:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 8.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.500p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redusi la 33%
    * Protectie de inceput 40 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Conditie suplimentara de victorie - primul jucator care detine 40 de sate si minim 300.000 puncte,castiga si opreste runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1370 300x12

Start: mai 29,2011 20:30
Sfârşit: mai 30,2011 08:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 6.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 3.500 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Per sat se pot recruta doar 3 nobili.
    * Protectie de inceput 25 minute
Limită jucători: 120
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1369 400x12

Start: mai 29,2011 08:00
Sfârşit: mai 29,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 6.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare (26p) .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 3.000p.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redusi la 50%
    * Protectie de inceput 25 minute
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Conditie suplimentara de victorie - primul jucator care detine 50 de sate castiga si opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1368 CAT TEAM

Start: mai 29,2011 01:45
Sfârşit: mai 29,2011 04:36
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Cercetare simpla.
    * Arcasi activat.
    * Sate de barbari reduse ca numar ( 1 la 10 jucatori )
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1367 Destroy your enemy

Start: mai 28,2011 22:15
Sfârşit: mai 29,2011 01:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare special**.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin, fara arcasi.
* Biserica activata.
* Nu se poate alege directia de inceput.
* Fara sate bonus si barbare.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

** CP 20, Ferma 23, Mine 25, cazarma 15, magazia 16, fierarie 12, grajd 10, atelier 4, zid 15.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1366 BASH

Start: mai 28,2011 19:00
Sfârşit: mai 28,2011 21:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1365 Speed

Start: mai 23,2011 18:30
Sfârşit: mai 28,2011 18:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 8.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Fara paladin.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.000 p.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput 60 minute
Limită jucători: 120
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 1000 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1364 Speed

Start: mai 23,2011 14:00
Sfârşit: mai 23,2011 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Nu se poate alege directia de start.
    * Cu paladin fara arme.
    * Satele de barbari si bonus - nu.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redusi la 33%
    * Nobilii calatoresc maxim 15 campuri
    * Protectie de inceput 6 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1363 Speed de Noapte

Start: mai 23,2011 02:00
Sfârşit: mai 23,2011 13:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 7.000 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redusi la 50%.
    * Protectie de inceput 40 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi