Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1190] >1192< [1194] ... [1328]

#1429 Speed

Start: iul. 01,2011 11:30
Sfârşit: iul. 01,2011 20:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Satele de barbari in numar mare
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 2 ore.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 400 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 12.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1428 Speed de noapte

Start: iul. 01,2011 02:00
Sfârşit: iul. 01,2011 11:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2500p
    * Cost taleri redus (factor 0,5).
    * Modificare adeziune intre 30 si 50
    * Protectie de inceput 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1427 BASH Vs CAT

Start: iun. 30,2011 22:45
Sfârşit: iul. 01,2011 01:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1426 CAT

Start: iun. 30,2011 20:00
Sfârşit: iun. 30,2011 22:04
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1425 Speed

Start: iun. 30,2011 09:30
Sfârşit: iun. 30,2011 19:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Fara paladin.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2000p
    * Cost taleri redus (factor 0,33).
    * Protectie de inceput 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 500 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 15.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 375
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1424 Speed

Start: iun. 29,2011 22:00
Sfârşit: iun. 30,2011 09:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 400p
    * Cost taleri redus (factor 0,5).
    * Protectie de inceput 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1423 Speed

Start: iun. 29,2011 16:30
Sfârşit: iun. 29,2011 21:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6000p.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Fara arcasi.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1422 BASH

Start: iun. 29,2011 13:00
Sfârşit: iun. 29,2011 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1421 Runda Speciala

Start: iun. 16,2011 11:00
Sfârşit: iun. 29,2011 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 25.
    * Se poate alege directia de start.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare (26p).
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Suport nerestrictionat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activat.
    * Biserica dezactivat
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2000p.
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Sistem de pachete pentru nobili.
    * Protectie de inceput 2 ore
Limită jucători: 300
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Premii :
Locul 1 la puncte – 400pp
Locul 2 la puncte – 200pp
Locul 1 la ODA ( inamici invinsi ca agresor ) – 120pp.
Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1420 CAT

Start: iun. 16,2011 00:00
Sfârşit: iun. 16,2011 01:56
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi