Contactați echipa de suport

Reguli Globale

§1) Informații generale

  1. Citiți cu atenție următoarele reguli și respectați-le ca atare.
  2. Rețineți că aceste reguli se aplică tuturor aspectelor și caracteristicilor jocului și serviciilor conexe.
  3. InnoGames își rezervă dreptul de a schimba regulile oricând. Orice schimbare va fi anunțată în timp util, cel puțin pe forum și pe pagina de start a jocului.
  4. Vă rugăm să țineți cont că lumile speciale, temporare sau speed pot avea reguli adiționale si restricții. Acestea vor fi afișate în cadrul anunțurilor și informațiilor despre lumile respective.
  5. Dacă aveți în nelămuriri legate de regulile, reglementările și limitările menționate în aceste paragrafe, vă rugăm să contactați echipa de suport în prealabil.
  6. Aceste reguli nu sunt capabile să acopere toate problemele posibile. Echipa de suport poate alege să impună pedepse sau chiar să interzică conturile în cazurile care nu sunt acoperite de aceste reguli.
  7. Vă rugăm să țineți cont de faptul că, pe lângă regulile acestea, termenii și condițiile noastre se aplică și trebuie respectate.
  8. Echipa de suport, Managerii de Comunitate sau angajații InnoGames nu vă vpr cere niciodată parola contului.

§ 2) Comportament

  1. Întotdeauna tratați alți membri ai acestei comunități respectuos. Interacțiunile între membrii comunității ar trebui să fie prietenoase și adecvate moral și lingvistic.
  2. Echipa de suport are dreptul să pedepsească sau să interzică jucători care nu respectă aceste reguli de joc și / sau din serviciile conexe. Interdicțiile pot și trebuie să fie contestate numai prin sistemul de suport.
  3. În caz de abatere gravă sau de utilizare necorespunzătoare a sistemului de asistență, personalului de suport i se permite să excludă jucătorul care a comis infracțiunea de la utilizarea sistemului de suport, sau chiar din joc total, după caz.
  4. Sunteți obligat să urmați instrucțiunile date de echipa de suport. Managerul comunității este cea mai înaltă instanță. Decizia sa este definitivă.
  5. Orice ați scrie poate fi folosit ca probă împotriva dvs. în cazul unei contestații sau al altor probleme de suport. Dacă aveți îndoieli cu privire la interpretarea mesajelor dvs.,decizia revine echipei de suport.
  6. Este interzis ca un jucător sa pretindă că este un alt jucător, un membru al echipei de Support sau un angajat al InnoGames, sub nici o formă, chiar și folosind un nume asemănator, sau orice poate crea confuzie in rândul comunității.
  7. Este interzis să pretindeți ca aveti cunoștiințe in cadrul echipei de suport sau a altor angajați InnoGames pentru a vă facilita astfel beneficii de orice natură.
  8. Nu este permisă publicarea discuțiilor cu echipa de suport sau cu alți jucători către terți fără acordul expres în scris al părților implicate.
  9. Fiecare jucator este obligat sa raporteze informatii cu privire la erori si bug-uri suportului imediat ce le descoperă. Nerespectarea cu promptitudine, în special dacă au fost obținute avantaje din cauza erorii / bugurilor, poate duce la sancțiune ce poate duce până la interzicerea definitivă.
  10. Beneficiul venit ca urmare a unei încălcări de regui ale unui alt jucător poate, de asemenea, să conducă la acțiuni împotriva contului dvs. Dacă credeți că ați beneficiat de încălcarea regulilor, contactați imediat suportul imediat.
  11. Este interzisă solicitarea de acțiuni sau informații legate direct sau indirect de datele personale ale contului sau de a șantaja, înșela sau amenința jucătorii pentru astfel de acțiuni; precum și să incite la încălcarea regulilor în orice mod.
  12. Nu este permisă stocarea, partajarea, publicarea sau promovarea oricărui tip de informații care încalcă regulile noastre, în joc sau în orice platformă conectată.
  13. Este interzisă folosirea mijloacelor externe sau ingame pentru a eluda regulile, blocajele sau restricțiile tehnice implementate în joc sau serviciile conexe.

§3) Comunicarea și limba

  1. Expresii, terminologii, mijloace de comunicare sau link-uri către conținut care afișează, aprobă sau invocă conținut extremist din punct de vedere politic, pornografic, violent, sexual explicit, sexist, insultător, abuziv, amenințător sau ilegal sunt interzise în joc și în orice platformă conectată. Acestea includ versiuni cenzurate sau modificate în alt mod.
  2. Este interzisă utilizarea brandurilor, mărcilor comerciale și / sau a denumirilor protejate care pot fi recunoscute ca parte a contului, profilului, satului sau tribului dvs.
  3. De asemenea, nu este permisă utilizarea jocului pentru publicitatea directă sau indirectă a site-urilor Web, a proiectelor sau a mărcilor care nu sunt direct afiliate la InnoGames sau TribalWars. Pentru a putea totuși face asta trebuie să cereți acordul expres al suportului
  4. Comunicarea între jucători și cu suportul trebuie să fie în Română. Suportului îi este permis să oprească tratarea cererilor care nu sunt înțelese (de exemplu, folosind o traducere automată).
  5. Profilele jucătorilor sau ale triburilor trebuie să fie in Română. Expresii scurte sau binecunoscute din alte limbi sunt permise dacă sunt însoțite si de traducerea aferentă in Română. Sunt permise profile personale sau de trib si nume de sate in limba Engleză, atâta timp cat nu se încalcă prezentele reguli.
  6. Jucătorii sunt rugați sa nu partajeze informații personale cu alții, astfel incât să se ajungă la compromiterea contului personal.

§4) Conturi

  1. Fiecărui jucător îi este permis să dețina un singur cont în fiecare lume. Este permis să joace pe mai multe lumi cu același cont sau să joace cu mai multe conturi, atât timp cât acestea nu sunt active în aceeași lume.
  2. Daca un jucător decide, din varii motive, să joace pe alt cont pe aceeași lume trebuie sa șteargă contul inițial și să aștepte minim 24 de ore înainte de a intra pe altul. Nu este permisă anularea ștergerii contului sub nici o formă.
  3. În general, conturile inactive sunt șterse de pe o lume după 14 zile.
  4. Este interzisă crearea și / sau folosirea unuia sau mai multor conturi pentru beneficiul principal al unui alt cont (”împingere”). Deasemenea este interzis să profitați de pe urma conturilor de push.
  5. Este strict interzisă încercarea de autentificare sau accesul neautorizat/ă pe alte conturi. Chiar și tentativele vor fi pedepsite.
  6. Nu partaja parolele sau alte date de logare cu alți jucători. Orice încălcare a acestei reguli se face pe riscul jucătorilor. Nu există nicio obligație pentru suport în acest caz.
  7. Dacă ați pierdut accesul la contul dvs. sau credeți că a fost compromis , contactați echipa de suport în termen de șapte zile pentru a dovedi proprietatea contului. După acest interval de timp, este foarte puțin probabil ca noi să vă putem oferi iar accesul la contul dvs.
  8. Controlarea unui alt cont este permisă numai prin funcția "Mod de Vacanță" din cadrul jocului. Jucătorul înlocuit este singurul responsabil pentru selectarea sitterului său și se prezumă că sitterul acționează cu acordul proprietarului. Această regulă se aplică pentru orice acțiune efectuată contului sau de către cont, cât timp funcționalitatea "Mod de Vacanță" este activă. Orice pagubă cauzată de către sitter nu poate fi reparată și nu va fi compensată. Dacă regulile sunt încălcate de către sitter, este posibil ca și contul aflat în sitting să primească o pedeapsă.
  9. Utilizatorii care joacă de pe același dispozitiv sau rețea (de exemplu, aceeași clădire, școală, loc de muncă, etc) trebuie să declare acest lucru în setările contului lor sub "Împărțirea legăturii de Internet".
  10. Este interzisă utilizarea e-mailurilor temporare / de unică folosință în timpul înregistrării. Acest lucru poate duce la excluderea din joc.
  11. Fiecare jucător este responsabil pentru validitatea și securitatea contului său și a datelor introduse.
  12. Nu este permis să vă ascundeți identitatea, originea sau orice alte informații legate de dvs. sau de contul dvs. Încălcarea acestei reguli poate duce la sancțiuni sau excluderea din joc. Dreptul unui jucător la confidențialitate în fața altor jucători ( folosirea unui nume de joc anonim ) nu este afectat de această regulă!

§5) Contul Premium

  1. Punctele premium pot fi achiziționate numai de la magazinul oficial din jocur sau de la aplicațiile mobile. Achiziționarea Punctelor Premium din altă sursă este interzisă și aceste puncte pot fi eliminate fără compensare. InnoGames nu va oferi, prin urmare, niciun sprijin pentru moneda premium care nu a fost achiziționată prin intermediul magazinului nostru oficial din joc sau al aplicațiilor mobile.
  2. Nu este permisă vânzarea, cumpărarea sau oferirea de conturi, părți de conturi sau servicii legate de conturi în schimbul Punctelor Premium sau a oricăror altor beneficii. Singura excepție sunt elementele de joc sau caracteristicile care sunt o parte directă a jocului și concepute pentru a interacționa cu economia jocului.
  3. Transferul Punctelor Premium între jucători se face pe riscul jucătorilor participanți. Nu există nicio obligație pentru suport în acest caz. Rețineți că Punctele Premium primite de jucători ar putea fi eliminate retroactiv, de exemplu, dacă sunt supuse unor retrageri de la plată, câștigate în mod fraudulos sau obținute prin încălcarea regulilor prezentate aici. Dacă un jucător primeste puncte premium dintr-o sursa necunoscuta trebuie sa contacteze suportul înainte de a le cheltui.

§6) Bots & Scripturi

  1. Jocul trebuie să fie jucat cu browserele acceptate pe versiunile web oficiale sau pe aplicațiile mobile oficiale și actualizate. Orice fel de acțiune în joc trebuie făcută manual sau printr-o selecție de scripturi și instrumente permise.
  2. Bots, instrumente, scripturi și alte mijloace care oferă acțiuni automate sau replică și / sau permit accesul la funcționalitatea premium sunt interzise, ​​cu excepția cazului în care este permis in mod oficial.
  3. O descriere detaliată a creării sau utilizării de scripturi și instrumente poate fi găsită aici . Acestea sunt o componentă obligatorie a acestor reguli.

Reguli specifice

§7) Altele

Reguli pentru scripturi

Toate scripturile trebuie să fie aprobate de echipa de suport. Dacă nu sunteți sigur dacă este permis un script sau un instrument, întotdeauna trebuie să întrebați mai întâi echipa de suport printr-un ticket. Lista de scripturi permise poate fi găsită pe forum.

Se aplică următoarele reguli:

  1. Sunt interzise toate scripturile customizate (greasemonkey / tampermonkey / ...) sau instrumente (cum ar fi extensiile / addon-urile de browser) cu comportament similar.
  2. Scripturile pot efectua o singură acțiune pe clic cu excepția redenumirii comenzilor, a satelor sau a rapoartelor.
  3. Scripturile trebuie să nu interacționeze cu asistentul de farmare fără aprobarea expresă a echipei de administrare.
  4. Un script nu trebuie să trimită automat informații sau să reacționeze la un eveniment de pe contul dvs.
  5. Un script nu trebuie să focuseze sau să dea click pe Atac, Suport sau pe OK la Piața Centrala/pagina de confirmare a atacului/suportului.
  6. Scripturile nu pot trimte atacuri în locul tău și nu pot fi folosite pentru a trimite trupe în mod automat sau cu mai puține clicuri decât normal.
  7. Un script nu poate interacționa cu Depozitul Premium.

Echipa Triburile poate dezaproba scripturile la discreția ei, chiar dacă scriptul aderă la regulile prezentate mai sus.

Rundele Speed

La rundele speed se pot aplica reguli specifice. Asigurați-vă că veți citi atent/ă descrierea rundelor înainte de a participa!