Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1193] >1195< [1197] ... [1323]

#1343 CAT

Start: mai 17,2011 12:30
Sfârşit: mai 17,2011 15:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 1.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport dezactivat.
    * Satele au un nivel de dezvoltare mediu .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi dezactivati.
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari si bonus cresc pana la 7.000p
    * Protectie de inceput - 15 min.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1342 De noapte

Start: mai 17,2011 04:00
Sfârşit: mai 17,2011 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel surpriza.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 9.000 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Per sat doar 3 nobili pot fi recrutati.
    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 325
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1341 BASH No Deff

Start: mai 17,2011 00:30
Sfârşit: mai 17,2011 03:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe aceasta runda unitatile de aparare sunt ineficiente


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1340 CAT Vs BASH

Start: mai 16,2011 21:00
Sfârşit: mai 17,2011 00:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi dezactivat. * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput - 5 min .
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 120 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1339 Speed de Noapte

Start: mai 16,2011 01:30
Sfârşit: mai 16,2011 20:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Fara paladin.
    * Satele de barbari cresc pana la 9.000 p.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redusi cu 50%
    * Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 375
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1338 Bash

Start: mai 15,2011 22:00
Sfârşit: mai 16,2011 01:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele pornesc cu nivel surpriza de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1337 Speed

Start: mai 15,2011 03:45
Sfârşit: mai 15,2011 19:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare (26p).
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Fara paladin.
    * Satele de barbari cresc pana la 7.000 p.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redusi cu 50%
    * Scadere adeziune GN - intre 24 si 50.
    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1335 Maximia la Bash

Start: mai 15,2011 00:15
Sfârşit: mai 15,2011 03:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport numai in cadrul tribului.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Restart dezactivat.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim (12.154p ).
* Cercetare simpla.
* Arcasi dezactivat.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda si la sfarsitul rundei are satul intact (12.154p) Daca nu este indeplinita conditia, runda este castigata de jucatorul cu cel mai bun ODA.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1334 La limita Imposibilului

Start: mai 14,2011 21:00
Sfârşit: mai 14,2011 23:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi Dezactivati.
    * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput - 10 min .
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
Pe aceasta runda unitatile defensive nu au putere de aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1333 Cat vs Bash

Start: mai 14,2011 17:30
Sfârşit: mai 14,2011 20:04
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 5.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activat. * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput - 15 min .
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi