Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1274] >1276< [1278] ... [1325]

#535 Cat Vs. Bash

Start: mar. 03,2010 17:00
Sfârşit: mar. 03,2010 20:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#534 Runda CAT

Start: mar. 03,2010 13:00
Sfârşit: mar. 03,2010 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#533 Speed

Start: mar. 01,2010 12:00
Sfârşit: mar. 03,2010 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc de la 26 de puncte.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 45 minute
    * Cu nivel simplu de cercetare.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#532 Speed nocturn

Start: mar. 01,2010 00:00
Sfârşit: mar. 01,2010 10:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin si Camera de arme.
    * Protectie de inceput 30 de minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#531 Cat Vs. Bash

Start: feb. 28,2010 20:45
Sfârşit: feb. 28,2010 23:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#530 Runda BASH

Start: feb. 28,2010 17:30
Sfârşit: feb. 28,2010 20:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#529 Runda Speciala

Start: feb. 28,2010 13:00
Sfârşit: feb. 28,2010 17:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 10 de minute
    * Cost taleri redus.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: La 10 minute de la incepea rundei pe harta va aparea un sat SuperDezvoltat. Tribul care cucereste si pastreaza acest sat timp de o ora castiga runda. In cazul in care satul nu este cucerit pana la sfarsitul rundei declaram castigator jucatorul aflat pe prima pozitie.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#528 Runda CAT

Start: feb. 28,2010 09:00
Sfârşit: feb. 28,2010 11:32
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#527 Speed

Start: feb. 27,2010 17:00
Sfârşit: feb. 28,2010 04:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin si Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 20 de minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul care cucereste primul 50 de sate castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#526 Runda BASH

Start: feb. 27,2010 12:00
Sfârşit: feb. 27,2010 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin.
    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi