Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1224] >1226< [1228] ... [1395]

#1763 speed

Start: dec. 02,2011 21:45
Sfârşit: dec. 03,2011 01:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport Doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionii pot vedea unitatile din sat (si cele din deplasare daca supravietuiesc suficienti).
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3/jucator.
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - 5%
* Limita ferma - 200 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1762 speed

Start: dec. 02,2011 17:00
Sfârşit: dec. 02,2011 21:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat total.
* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionii pot vedea doar unitatile din sat.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ NU.
* Atac/suport gap - 200ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - 5%
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 15 campuri
* Modificare adeziune - 30 - 51.
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - NU.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1761 speed maxim

Start: dec. 02,2011 12:30
Sfârşit: dec. 02,2011 15:12
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc (in caz de demolare).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - NU
* Limita ferma - NU.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Tribul care detine primul 100 de sate si le pastreaza pentru 1 ora, inchide runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1760 speed

Start: dec. 02,2011 08:00
Sfârşit: dec. 02,2011 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 12.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - NU
* Limita ferma - NU.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 375
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1759 speed

Start: dec. 02,2011 02:30
Sfârşit: dec. 02,2011 07:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 8.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 2.700p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* fake limit - 1%
* Limita ferma - NU.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 60 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1758 Speed 1 Decembrie

Start: dec. 01,2011 14:30
Sfârşit: dec. 02,2011 02:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Spionii pot spiona doar unitatile din sat.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500p (lent).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - 2%
* Garda activa pentru primele 2 sate.
* Limita ferma - 250 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 10 campuri
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 200pp.

Ceilalti 2 membri ai tribului castigator primesc cate 30pp fiecare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1757 speed

Start: dec. 01,2011 10:00
Sfârşit: dec. 01,2011 14:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - NU
* Limita ferma - NU.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri 3 X 7000.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1756 speed

Start: dec. 01,2011 09:00
Sfârşit: dec. 01,2011 09:10
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - NU
* Limita ferma - NU.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri 3 X 7000.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1755 speed imposibil

Start: dec. 01,2011 00:20
Sfârşit: dec. 01,2011 07:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat total.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (116p).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - nu.
* Atac/suport gap - 200 ms
* Limita ferma - 100 unitati/nivel
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri 10.000 x 3
* Modificare adeziune : 30 -51
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1754 antrenament

Start: nov. 30,2011 19:00
Sfârşit: nov. 30,2011 23:50
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 5, fierarie 5, targ 3.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 per jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0,25 )

* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi