Joacă acum
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | dec. 13,2011 00:15 |
Sfârşit: | dec. 13,2011 04:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit . * Suport liber. * Atacurile in trib - permise * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat . * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Fara paladin . * Arcasi dezactivati * Sate de barbari - 1 / 4 jucatori * Sate bonus - 1 / 4 jucatori * Satele de barbari cresc pana la 3.000 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 12,2011 00:30 |
Sfârşit: | dec. 12,2011 23:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 6. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2.000p (lent). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Fake limit - Nu * Limita ferma - Nu. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 11,2011 20:00 |
Sfârşit: | dec. 11,2011 23:50 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 3.000p (lent). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (3 X 10.000). * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 11,2011 14:30 |
Sfârşit: | dec. 11,2011 19:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 3. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (minele 10). * Cercetare simpla. * Spionii vad doar unitatile din sat. * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1500p (mediu). * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - 250 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (factor 0,25). * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 11,2011 09:00 |
Sfârşit: | dec. 11,2011 14:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 5, fierarie 5, targ 3. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 per jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1.500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 10% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 11,2011 00:45 |
Sfârşit: | dec. 11,2011 04:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 127 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1 * Limita ferma - 100 unitati/nivel * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari ~ 1 / 2 jucatori. * Sate bonus - nu * Satele de barbari cresc pana la 1.400 p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 10,2011 21:30 |
Sfârşit: | dec. 11,2011 00:04 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 8.000 p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12.154) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 10,2011 17:30 |
Sfârşit: | dec. 10,2011 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit dizolvat. * Suport doar dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu (653 p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati * Sate de barbari - 1 / jucator * Sate bonus - nu * Satele de barbari cresc pana la 1.000 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - 400 unitati/nivel * Fake limit - 5% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.33 ) * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 10,2011 14:00 |
Sfârşit: | dec. 10,2011 17:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat total. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati * Sate de barbari - 1 / 2 jucatori * Sate bonus - 1 / 10 jucatori * Satele de barbari cresc pana la 3.200 p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 06,2011 19:00 |
Sfârşit: | dec. 10,2011 13:24 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 8. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport liber. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ). * Cercetare pe 3 nivele. * Paladin activat ( fara camera de arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator. * Satele de barbari/bonus cresc lent pana la 2.000p * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Fake limit - 5% * Limita ferma - 1500 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 50 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Premiile acestei runde sunt : * Locul 1 puncte ( jucator ) - 400pp * Fiecare jucator al tribului castigator primeste cate 30pp |
Viteză: | 60 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .