Joacă acum
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | ian. 02,2012 21:00 |
Sfârşit: | ian. 03,2012 01:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 6. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport restrictionat. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 3/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2000p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms. * Manager de cont - inactiv. * Asistent farmare - inactiv. * Garda activa pentru primele 2 sate. * Fake limit - 1%. * Limita ferma - 200 unitati / nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri. * Cost taleri redus (3 X 10.000). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 02,2012 16:30 |
Sfârşit: | ian. 02,2012 20:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat . * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 3 / jucator * Sate bonus - 2 / jucator * Atac/suport gap - 200 ms * Limita ferma - 50 unitati / nivel * Fake limit - Nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus (3 X 10.000) * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 02,2012 08:00 |
Sfârşit: | ian. 02,2012 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Spionii vad doar unitatile din sat. * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 2 / jucator (crestere rapida pana la 4000p). * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - Nu * Fake limit - Nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus (factor 0,25). * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Primul trib care detine 100 de sate pentru 1 ora castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 02,2012 03:40 |
Sfârşit: | ian. 02,2012 07:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Atac/suport gap - 100ms. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare maxim (12.154p ). * Cercetare simpla. * Arcasi dezactivati. * Paladin dezactivat. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 01,2012 22:00 |
Sfârşit: | ian. 02,2012 02:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport restrictionat. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare 1:3 maxim 15. * Paladin activat * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p (rapid) * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Curte nobila cu pachete. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 01,2012 21:30 |
Sfârşit: | ian. 01,2012 21:40 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 21:45 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 3 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.154p ( rapid ) * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - 100 unitati/nivel * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 01,2012 17:00 |
Sfârşit: | ian. 01,2012 21:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin, fara camera de arme. * Suport doar in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 2 per jucator ) * Satele de barbari cresc pana la 2.500p - viteza crestere mica * Arcasi activati. * Cercetare simpla * Cost taleri redus ( 3 X 7.000 ) * Protectie de inceput 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 01,2012 04:30 |
Sfârşit: | ian. 01,2012 16:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 8/jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - nu * Limita ferma - nu. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 01,2012 01:00 |
Sfârşit: | ian. 01,2012 04:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport dezactivat. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2.500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - 10% * Limita ferma - 250 unitati/nivel. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 31,2011 16:30 |
Sfârşit: | dec. 31,2011 23:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 16:40 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mediu (~650p). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1500p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 800 unitati/nivel * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Declaratii razboi - dezactivat * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Nobilii pot calatori maxim 40 campuri * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Primul jucator din fiecare trib primeste 60pp |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .