Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1214] >1216< [1218] ... [1324]

#1135 Speed

Start: ian. 26,2011 08:00
Sfârşit: ian. 28,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Biserica activa.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 puncte.
    * Protectie de inceput 60 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60 pp.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1134 Runda Cat

Start: ian. 26,2011 01:00
Sfârşit: ian. 26,2011 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1133 Runda Bash

Start: ian. 25,2011 21:30
Sfârşit: ian. 26,2011 00:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1132 Speed

Start: ian. 25,2011 09:00
Sfârşit: ian. 25,2011 21:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Sistem clasic de cercetare.
    * Curte nobila cu 3 nivele, cost nobil constant.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 puncte.
    * Protectie de inceput 30 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60 pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1131 Speed de noapte

Start: ian. 25,2011 00:15
Sfârşit: ian. 25,2011 08:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus la 33%.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 6000 puncte.
    * Atentie: Nobilul scade adeziunea cu procente cuprinse intre 51%-70%
    * Protectie de inceput 20 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1130 400 x 12h

Start: ian. 24,2011 12:00
Sfârşit: ian. 25,2011 00:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, fara Camera de arme.
    * Sistem clasic de cercetare.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 puncte.
    * Protectie de inceput 20 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1129 La Limita Imposibilului

Start: ian. 24,2011 00:00
Sfârşit: ian. 24,2011 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1128 Runda Bash

Start: ian. 23,2011 20:45
Sfârşit: ian. 23,2011 23:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Mediu.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1127 Cat Vs. Bash

Start: ian. 23,2011 17:30
Sfârşit: ian. 23,2011 20:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin, fara Camera de arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1126 Runda Cat

Start: ian. 23,2011 14:15
Sfârşit: ian. 23,2011 16:16
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi