Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1182] >1184< [1186] ... [1329]

#1517 Bash vs Cat

Start: aug. 18,2011 02:15
Sfârşit: aug. 18,2011 05:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1516 Cat Team

Start: aug. 17,2011 23:00
Sfârşit: aug. 18,2011 01:40
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Cercetare simpla.
    * Arcasi activati.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1515 Speed

Start: aug. 17,2011 18:30
Sfârşit: aug. 17,2011 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Se poate alege directia de inceput.
* Sate de barbari in numar mic ( 1 / jucator )
* Satele de barbari nu cresc.
* Fara sate bonus .
* Protectia de inceput - 45 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 250 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1514 Speed

Start: aug. 17,2011 01:00
Sfârşit: aug. 17,2011 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Satele de barbari cresc pana la 1.000 p
* Satele de barbari/bonus in numar mediu ( 1,5 / jucator )
* Fake limit 1%
* Cu paladin si camera de arme ( arme noi ).
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1513 Speed

Start: aug. 16,2011 21:30
Sfârşit: aug. 17,2011 00:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Restart dezactivat total
* Cost taleri redus ( factor 0.75 )
* Se poate alege directia de inceput.
* Fara sate bonus si barbare.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1512 400x12

Start: aug. 16,2011 09:00
Sfârşit: aug. 16,2011 21:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( ~2 per jucator )
    * Satele de barbari cresc pana la 1.600 p - viteza crestere mica
    * Cercetare simpla
    * Cost taleri redus ( factor 0,5 )

    * Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1511 CAT

Start: aug. 16,2011 03:15
Sfârşit: aug. 16,2011 05:17
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput - 5 min.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12.154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1510 BASH

Start: aug. 16,2011 00:00
Sfârşit: aug. 16,2011 02:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 80 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 2.400 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1509 Speed

Start: aug. 15,2011 20:00
Sfârşit: aug. 15,2011 23:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Suport numai in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mic (1 / jucator )
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.700 p
    * Cost taleri redus ( factor 0.33)
    * Protectie de inceput 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1508 Speed clasic

Start: aug. 12,2011 10:30
Sfârşit: aug. 15,2011 19:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - permise
    * Fara paladin, fara arcasi.
    * Suport nerestrictionat.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu (2 / jucator )
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.000 p
    * Sistem pachete pentru nobili ( curte nobila pe 3 nivele ) - costuri constante.
    * Protectie de inceput 60 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 200pp .

Viteză: 125
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi