Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | dec. 04,2011 21:30 |
Sfârşit: | dec. 05,2011 10:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (116p). * Cercetare simpla. * Spionii pot vedea doar unitatile din sat. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 4.400p (lent). * Atac/suport gap - 150ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - Nu. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri normal. * Modificare adeziune : 20 - 40. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Jucatorul care reuseste sa termine runda cu satul surpriza plasat de la inceput in mijlocul hartii va avea pentru 30 de zile un tilu pe forum la alegere. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 04,2011 15:30 |
Sfârşit: | dec. 04,2011 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Jucatorii innobilati sunt eliminati din runda. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (mine 10). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1. * Fara paladin, fara arcasi. * Sate de barbari - 1 / 10 jucatori * Sate bonus - nu * Satele de barbari cresc pana la 500 p * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - 200 unitati/nivel * Fake limit - 10% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.33 ) * Protectia de inceput - 7 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 04,2011 12:00 |
Sfârşit: | dec. 04,2011 15:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 5/jucator. * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - 100 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 10 campuri * Cost taleri redus (3 X 6.000). * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 04,2011 09:15 |
Sfârşit: | dec. 04,2011 11:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 4/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2.500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - 100 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 03,2011 23:30 |
Sfârşit: | dec. 04,2011 06:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionii vad doar unitatile din sat. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 4/jucator. * Satele de barbari nu cresc. * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - Nu. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 03,2011 18:30 |
Sfârşit: | dec. 03,2011 22:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 4. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem de spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 3000p (lent). * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - Nu * Limita ferma - 200 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (factor 0,25). * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 03,2011 03:30 |
Sfârşit: | dec. 03,2011 16:56 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport Doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Spionii pot vedea doar unitatile din sat. * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari ~ 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 1.200p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - 5% * Garda activa pentru primele 2 sate. * Limita ferma - 350 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care va innobila cele 2 sate surpriza ce vor aparea la un moment dat pe harta si va reusi sa le detin timp de o ora va inchide runda si va castiga 100pp. |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 02,2011 21:45 |
Sfârşit: | dec. 03,2011 01:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport Doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionii pot vedea unitatile din sat (si cele din deplasare daca supravietuiesc suficienti). * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 3/jucator. * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - 5% * Limita ferma - 200 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri 3 X 10.000. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 02,2011 17:00 |
Sfârşit: | dec. 02,2011 21:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat total. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport dezactivat. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionii pot vedea doar unitatile din sat. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ NU. * Atac/suport gap - 200ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Fake limit - 5% * Limita ferma - 100 unitati/nivel. * Generatia de nobili poate calatori 15 campuri * Modificare adeziune - 30 - 51. * Cost taleri 3 X 10.000. * Protectia de inceput - NU. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | dec. 02,2011 12:30 |
Sfârşit: | dec. 02,2011 15:12 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator. * Satele de barbari nu cresc (in caz de demolare). * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - NU * Limita ferma - NU. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri 3 X 10.000. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Tribul care detine primul 100 de sate si le pastreaza pentru 1 ora, inchide runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .