Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1149] >1151< [1153] ... [1325]

#1812 Cat (mai altfel)

Start: dec. 22,2011 08:00
Sfârşit: dec. 22,2011 12:48
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 116 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1800p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

Jucatorul care ridica satul la 12.154 puncte, opreste runda si castiga 100pp.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1811 BASH MAXIM

Start: dec. 22,2011 04:45
Sfârşit: dec. 22,2011 07:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite.
* Suport doar in trib.
* Atac/suport gap - 100ms.
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim (12.154p ).
* Cercetare simpla.
* Arcasi activati.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1810 speed

Start: dec. 21,2011 22:30
Sfârşit: dec. 22,2011 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 5 jucatori (crestere medie pana la 3000p).
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 350 unitati/nivel
* Fake limit - Nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (factor 0,33).
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1809 Speed

Start: dec. 21,2011 18:30
Sfârşit: dec. 21,2011 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit .
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi activati
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari cresc pana la 7.000 p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 10 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1808 300 X 20

Start: dec. 20,2011 22:00
Sfârşit: dec. 21,2011 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2/3jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1000p(mediu, cu optiunea de demolare daca puncteajul este depasit).
* Atac/suport gap - 150ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Fake limit - 5%
* Limita ferma - 1500 unitati / nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 60 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1807 Cat vs Bash

Start: dec. 20,2011 17:00
Sfârşit: dec. 20,2011 21:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 5.000 p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul trib ajunge la 50.000 puncte, se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1806 Bash no Deff

Start: dec. 20,2011 12:30
Sfârşit: dec. 20,2011 16:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1/2jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000 p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1805 speed

Start: dec. 19,2011 08:00
Sfârşit: dec. 20,2011 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 10.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2/jucator.
* Sate de barbari cresc pana la 2500p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - 750 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 15 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 60 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1804 speed

Start: dec. 19,2011 00:35
Sfârşit: dec. 19,2011 06:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3/jucator.
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - Nu
* Limita ferma - 750 unitati/nivel.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri redus (3 X 10.000).
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1803 Speed

Start: dec. 18,2011 21:00
Sfârşit: dec. 19,2011 00:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit .
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati
* Sate de barbari - 2 / jucator
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari cresc pana la 3.500 p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 350 unitati/nivel
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.33 )
* Protectia de inceput - 20 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi