Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1135] >1137< [1139] ... [1322]

#1920 speed

Start: ian. 26,2012 08:30
Sfârşit: ian. 26,2012 23:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza marita).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms.
* Limita ferma - 750 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1919 speed

Start: ian. 26,2012 03:00
Sfârşit: ian. 26,2012 07:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p (rapid)
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - 200 ubitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* cost taleri normal
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1918 speed

Start: ian. 25,2012 22:00
Sfârşit: ian. 26,2012 01:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 3 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac gap - 100ms
* Farm limit - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( 3 X 7.000 )

* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1917 Bash no Deff

Start: ian. 25,2012 16:30
Sfârşit: ian. 25,2012 21:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu (mai ciudat).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 10.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 0
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1916 runda farm

Start: ian. 25,2012 14:30
Sfârşit: ian. 25,2012 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (productie de baza scazuta la 1/3).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac gap - 150ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - 500 unitati / nivel.
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1915 speed

Start: ian. 25,2012 08:00
Sfârşit: ian. 25,2012 14:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 2.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Farm limit - 250 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1914 speed maxim

Start: ian. 24,2012 23:00
Sfârşit: ian. 25,2012 05:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit .
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus - 5 / jucator
* Atac / suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 100 unitati / nivel
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Garda inactiva.
* Generatia de nobili poate calatori 10 campuri.
* Cost taleri redus (3 X 6.000).
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1913 speed

Start: ian. 24,2012 17:45
Sfârşit: ian. 24,2012 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid).
* Atac gap - 100ms.
* Suport gap - 0.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (3 X 7.000).
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1912 speed

Start: ian. 24,2012 07:00
Sfârşit: ian. 24,2012 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza marita).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 2.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 15 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1911 speed

Start: ian. 24,2012 02:30
Sfârşit: ian. 24,2012 06:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (productie de baza scazuta la 1/3).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin dezactivat
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac/suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,25).
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi