Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1133] >1135< [1137] ... [1325]

#1968 SpeedWars runda 22

Start: feb. 10,2012 15:00
Sfârşit: feb. 10,2012 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari cresc pana la 1.200p ( rapid ).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 40 campuri
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1967 Speed

Start: feb. 10,2012 09:30
Sfârşit: feb. 10,2012 14:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib = vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( mine 10 ).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj 1:1.
* Paladin activat (fara arme )
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - nu.
* Sate bonus - nu.
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Productie mine - marita cu 30%
* In urma restartului nu vor aparea sate de barbari
* In cazul parasirii tribului, tot sprijinul personal se va intoarce automat in satele de origine.
* Cost taleri redus ( factor 0.33 )

* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga si primeste 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1966 Speed

Start: feb. 10,2012 02:00
Sfârşit: feb. 10,2012 09:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib = vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare redus ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat (fara arme )
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 500 p (rapid).
* Atac/suport gap - 250 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 2%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Productie mine - normal
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 60 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1965 Speed

Start: feb. 09,2012 22:30
Sfârşit: feb. 10,2012 01:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib = vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat (fara arme )
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 3 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Productie mine - normal
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1964 speed

Start: feb. 09,2012 01:00
Sfârşit: feb. 09,2012 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500p (mediu)
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - 750 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20 - 35
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* cost taleri redus (factor 0,33)
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1963 speed

Start: feb. 07,2012 12:30
Sfârşit: feb. 09,2012 00:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Biserica.
* Tribul poate fi parasit .
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare special (minele 30).
* Cercetare 1:3 maxim 15.
* Paladin activat.
* Arcasi activati
* Sate de barbari / bonus - 3 / jucator (cresc pana la 6.000p mediu)
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - Nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (0,5)
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 280
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1962 cafeluta de dimineata

Start: feb. 07,2012 08:30
Sfârşit: feb. 07,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit (sprijinul revine in satul de origine).
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati
* Sate de barbari / bonus - 4 / jucator (cresc rapid pana la maxim)
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - Nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 50.
* Cost taleri redus (factor 0,25)
* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1961 speed maxim no deff

Start: feb. 07,2012 02:30
Sfârşit: feb. 07,2012 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit .
* Suport inutil.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati
* Sate de barbari - nu
* Sate bonus - nu
* Atac/suport gap - 200 ms
* Fake limit - Nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri normal
* Generatia de nobili poate calatori 15 campuri.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1960 speed

Start: feb. 06,2012 23:15
Sfârşit: feb. 07,2012 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~4000p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Paladin activ cu arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p (rapid)
* Atac gap - 100ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 30 - 50
* cost taleri redus (factor 0,5)
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1959 speed

Start: feb. 06,2012 12:30
Sfârşit: feb. 06,2012 20:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (productie de baza marita).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / 10 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 10.000p (rapid).
* Atact gap - 150ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (3 X 10.000).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi