Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [956] >958< [960] ... [1324]

#3750 Speed

Start: ian. 26,2014 15:31
Sfârşit: ian. 26,2014 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita farmare - 3.500.000
* Limita de membri in trib 1
* Se poate alege directia de start.
* Suport doar in trib.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 500p ( no noble ).
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3749 Player Championship - Runda 3

Start: ian. 26,2014 11:45
Sfârşit: ian. 26,2014 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - nu
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3748 12 H Rush

Start: ian. 25,2014 23:15
Sfârşit: ian. 26,2014 11:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start mare ( ~9000p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 22 / jucator
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus ( factor 0.33 ).
* Modificare adeziune - 50
* Protectia de inceput - 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3747 Player Championship - Runda 2

Start: ian. 25,2014 19:31
Sfârşit: ian. 25,2014 22:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start ridicat ( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 40%
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 50ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3746 Player Championship - Runda 1

Start: ian. 25,2014 15:31
Sfârşit: ian. 25,2014 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p )
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladi.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 60%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 500p ( no noble ).
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* GN poate calatori maxim 10 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3745 Speed

Start: ian. 25,2014 11:01
Sfârşit: ian. 25,2014 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 80%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.200p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3744 OLD SCHOOL

Start: ian. 20,2014 10:01
Sfârşit: ian. 25,2014 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit ( primele 48 de ore ).
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 300%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Asistent farmare - NU
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 2 ore.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si va primi 60pp. Fiecare membru al tribului castigator va primi 30pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Atentie ! Pe aceasta runda nu sunt permise scripturi, oricare ar fi ele !

Viteză: 50
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3743 Speed

Start: ian. 20,2014 02:15
Sfârşit: ian. 20,2014 05:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 150%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 8.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3742 CAT

Start: ian. 19,2014 23:01
Sfârşit: ian. 20,2014 01:21
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Start mediu ( mine 20 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu Paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3741 Speed

Start: ian. 19,2014 18:31
Sfârşit: ian. 19,2014 22:31
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 70%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi