Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [927] >929< [931] ... [1329]

#4091 Speed

Start: mai 19,2014 18:31
Sfârşit: mai 19,2014 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 800p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4090 Speed

Start: mai 19,2014 10:01
Sfârşit: mai 19,2014 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4089 Speed

Start: mai 19,2014 02:01
Sfârşit: mai 19,2014 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.0000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,4 ).
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4088 Speed

Start: mai 18,2014 22:31
Sfârşit: mai 19,2014 01:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barb/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4087 Trib vs Trib

Start: mai 18,2014 18:01
Sfârşit: mai 18,2014 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 18:05 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start mediu .
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 130%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p .
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 2%
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4086 Speed

Start: mai 18,2014 14:31
Sfârşit: mai 18,2014 17:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.3000p ( no noble )
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4085 Bash Vs CAT

Start: mai 18,2014 10:31
Sfârşit: mai 18,2014 14:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ) .
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - nu
* Limita ferma - 200 unitati / nivel.
* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda si va castiga 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link ).

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4084 Speed

Start: mai 18,2014 06:01
Sfârşit: mai 18,2014 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mare ( ~ 9.000p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 800%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune GN - 50
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.2
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4083 Speed

Start: mai 18,2014 01:31
Sfârşit: mai 18,2014 04:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Start ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 10%.
* Satele de barbari nu cresc.
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - nu
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4082 Speed

Start: mai 17,2014 22:01
Sfârşit: mai 18,2014 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,6 ).
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi