Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [893] >895< [897] ... [1326]

#4410 Speed

Start: sept. 01,2014 23:31
Sfârşit: sept. 02,2014 02:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita farmare - 4.000.000
* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4409 Speed

Start: sept. 01,2014 19:01
Sfârşit: sept. 01,2014 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 180%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4408 Speed

Start: sept. 01,2014 15:01
Sfârşit: sept. 01,2014 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mare ( ~9.000p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 150%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4407 Speed

Start: sept. 01,2014 10:31
Sfârşit: sept. 01,2014 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barb/bonus - 90%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4406 Speed

Start: sept. 01,2014 02:01
Sfârşit: sept. 01,2014 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barb/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4405 Speed

Start: aug. 31,2014 22:31
Sfârşit: sept. 01,2014 01:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Productie dubla.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 60%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 500p ( No noble )
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4404 3 Triburi - Start ridicat

Start: aug. 31,2014 18:45
Sfârşit: aug. 31,2014 22:10
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 18:50 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ) .
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 160%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p .
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4403 Bash Maxim

Start: aug. 31,2014 15:31
Sfârşit: aug. 31,2014 18:15
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Restart dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 160 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4402 Speed

Start: aug. 31,2014 09:01
Sfârşit: aug. 31,2014 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barb/bonus - 450%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 8.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune 20-50
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 1 ora.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 320
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4401 Speed

Start: aug. 31,2014 02:01
Sfârşit: aug. 31,2014 05:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barb/bonus - 80%.
* Satele de barb/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi