Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [878] >880< [882] ... [1329]

#4587 Speed

Start: nov. 01,2014 16:31
Sfârşit: nov. 01,2014 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start 207p.
* Cercetare simpla
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 200 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,4.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4586 Speed

Start: oct. 31,2014 16:01
Sfârşit: nov. 01,2014 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 7.200p.
* Cercetare simpla
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 30 / jucator.( nu cresc )
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 2 ore.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4585 BASH MAXIM

Start: oct. 31,2014 13:31
Sfârşit: oct. 31,2014 15:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 120 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4584 Speed

Start: oct. 31,2014 10:01
Sfârşit: oct. 31,2014 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start 2.138p.
* Cercetare simpla
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 90%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4583 Haloween Special

Start: oct. 30,2014 09:01
Sfârşit: oct. 31,2014 09:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele vor porni cu zidul la 10 ( restul cladirilor minim ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 350%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Randomizare comenzi - 2sec
* Cost taleri normal ( vor fi redusi la jumatate joi in jurul orelor 18:00 ).
* Protectia de inceput - 45 minute.
Limită jucători: 150
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Premii ( clasament punctaj ):
- Locul 1 - 200pp
- Locul 2 - 100pp
- Locul 3 - 30pp
Viteză: 150
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4582 Speed

Start: oct. 30,2014 01:31
Sfârşit: oct. 30,2014 05:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start 9.000p.
* Cercetare simpla
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 300%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,25.
* Protectia de inceput - 5 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4581 Speed

Start: oct. 29,2014 21:45
Sfârşit: oct. 30,2014 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start 84p.
* Cercetare clasica
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4580 Speed

Start: oct. 29,2014 17:01
Sfârşit: oct. 29,2014 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 2138p.
* Cercetare simpla
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 120%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 500 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4579 Speed

Start: oct. 29,2014 10:01
Sfârşit: oct. 29,2014 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start 207p.
* Cercetare simpla
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 150%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 45 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4578 Speed

Start: oct. 29,2014 00:01
Sfârşit: oct. 29,2014 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 2138p.
* Cercetare simpla
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 80%.
* Satele de barb/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi