Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [862] >864< [866] ... [1330]

#4761 Speed

Start: dec. 24,2014 01:15
Sfârşit: dec. 24,2014 04:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Start 505p.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5 .
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4760 Speed

Start: dec. 23,2014 21:31
Sfârşit: dec. 24,2014 00:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Start 26p.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare clasica.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5 .
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4759 Speed

Start: dec. 21,2014 22:01
Sfârşit: dec. 23,2014 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Start 9000p.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50 / jucator.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 100
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 1 ora.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 200pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4758 Maxim no Barb

Start: dec. 21,2014 18:45
Sfârşit: dec. 21,2014 21:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Start maxim.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasiactivati.
* Sate de barbari/bonus - nu.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,3 .
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4757 Speed

Start: dec. 21,2014 15:15
Sfârşit: dec. 21,2014 18:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4
* Se poate alege directia de start.
* Start 207p.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare clasica.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat .
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4756 CAT TEAM

Start: dec. 21,2014 12:01
Sfârşit: dec. 21,2014 14:45
Descriere:

Reguli si explicatii setari ( Link )

* NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start 2138p.
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda.

Tribul care ridica primul satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda si cei 2 membri vor primi 60pp fiecare.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4755 Speed

Start: dec. 21,2014 08:01
Sfârşit: dec. 21,2014 11:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita farmare - 4.000.000
* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Start 84p.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 70%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant .
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4754 Speed

Start: dec. 21,2014 03:01
Sfârşit: dec. 21,2014 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Start 5000p.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 180%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 9.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,4 .
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4753 3 triburi start 505p

Start: dec. 20,2014 22:31
Sfârşit: dec. 21,2014 02:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 22:35 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start 505p .
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 250%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p .
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4752 Speed

Start: dec. 20,2014 18:31
Sfârşit: dec. 20,2014 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 5
* Se poate alege directia de start.
* Start 2138p.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 160%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5 .
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi