Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [853] >855< [857] ... [1325]

#4798 CAT VS BASH

Start: ian. 01,2015 14:01
Sfârşit: ian. 01,2015 17:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 505p .
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - 250 unitati / nivel.
* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link ).

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4797 LA MULTI ANI 2015 !

Start: dec. 31,2014 18:01
Sfârşit: dec. 31,2014 22:30
Descriere:

*SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 7.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 9.000p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 600%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 150 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Bine ati venit pe ultima runda din 2014 !

Premii :
Locul 1 - 200pp
Locul 2 - 100pp
Locul 3 - 50pp
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4796 CAT TEAM

Start: dec. 31,2014 14:31
Sfârşit: dec. 31,2014 17:15
Descriere:

Reguli si explicatii setari ( Link )

* NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start 2138p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda.

Tribul care ridica primul satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda si cei 2 membri vor primi 60pp fiecare.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4795 Speed

Start: dec. 31,2014 10:01
Sfârşit: dec. 31,2014 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 505p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4794 RUSH

Start: dec. 30,2014 22:45
Sfârşit: dec. 31,2014 02:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 5000p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 800%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 9000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 100
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4793 Turneu BASH - runda 3

Start: dec. 30,2014 19:31
Sfârşit: dec. 30,2014 22:15
Descriere:

*NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start 2138p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - 170 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Turneul este compus din 3 runde, punctajul ODA de la fiecare runda se va aduna la sfarsit si jucatorul cu cel mai mare punctaj va primi 300pp.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4792 Speed

Start: dec. 30,2014 15:45
Sfârşit: dec. 30,2014 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 26p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 600p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4791 Turneu BASH - runda 2

Start: dec. 30,2014 12:15
Sfârşit: dec. 30,2014 15:15
Descriere:

*NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start 207p.
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Turneul este compus din 3 runde, punctajul ODA de la fiecare runda se va aduna la sfarsit si jucatorul cu cel mai mare punctaj va primi 300pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4790 Turneu BASH - runda 1

Start: dec. 30,2014 09:01
Sfârşit: dec. 30,2014 11:45
Descriere:

*NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 150 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Turneul este compus din 3 runde, punctajul ODA de la fiecare runda se va aduna la sfarsit si jucatorul cu cel mai mare punctaj va primi 300pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4789 CAT

Start: dec. 29,2014 23:01
Sfârşit: dec. 30,2014 01:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Start 505.
* Cercetare simpla.
* Fara Paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Gap comenzi - 100 ms.
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi