Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | ian. 21,2015 22:31 |
Sfârşit: | ian. 22,2015 01:30 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 9.000p. * Cercetare clasica. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 100% ( no noble ). * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 21,2015 18:31 |
Sfârşit: | ian. 21,2015 22:00 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 26p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 21,2015 15:01 |
Sfârşit: | ian. 21,2015 17:45 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 200 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 21,2015 11:01 |
Sfârşit: | ian. 21,2015 14:30 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mine 20. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 120%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 21,2015 02:01 |
Sfârşit: | ian. 21,2015 10:00 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start 505p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 400%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 20,2015 22:31 |
Sfârşit: | ian. 21,2015 01:30 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus nu cresc ( no noble ). * Gap comenzi - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 20,2015 18:01 |
Sfârşit: | ian. 20,2015 22:00 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 5000p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 600%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,3. * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 20,2015 15:01 |
Sfârşit: | ian. 20,2015 17:10 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Gap comenzi - 100 ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda. Tribul care ridica primul satele la maxim (2 X 12.130p), opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 20,2015 11:01 |
Sfârşit: | ian. 20,2015 14:30 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 26p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 600p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | ian. 20,2015 00:01 |
Sfârşit: | ian. 20,2015 08:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 700%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 50 * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .