Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1298] >1300< [1302] ... [1329]

#332 Runda Cat

Start: oct. 30,2009 20:00
Sfârşit: oct. 30,2009 22:12
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda, iar acel jucator castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#331 Cat Vs Bash

Start: oct. 30,2009 01:15
Sfârşit: oct. 30,2009 03:52
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#330 Bash

Start: oct. 29,2009 22:00
Sfârşit: oct. 30,2009 01:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 1 minut
Limită jucători: 55
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#329 Speed

Start: oct. 28,2009 10:00
Sfârşit: oct. 28,2009 19:05
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT
* Nu se poate parasi tribul.
* Nu se poate trimite suport decat in trib.
* Cu Paladin si Camera de Arme

* Protectie de inceput 30 minute.
* Cost taleri redus.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Tribul care acumuleaza primul 30 de sate si le mentine timp de o ora castiga runda
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#328 cat vs bash

Start: oct. 27,2009 23:00
Sfârşit: oct. 28,2009 01:28
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#327 Runda Bash

Start: oct. 24,2009 10:00
Sfârşit: oct. 25,2009 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 30 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.


- Se acorda un punct premiu jucatorului cu cele mai multe puncte
- Se acorda un punct premiu celui care iese pe primul loc ca agresor.
Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#326 Cat Vs. Bash

Start: oct. 24,2009 00:30
Sfârşit: oct. 24,2009 03:12
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.

Se acorda un punct premiu celui care iese pe primul loc ca agresor
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#325 Runda Bash

Start: oct. 23,2009 21:15
Sfârşit: oct. 24,2009 00:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#324 Runda Cat

Start: oct. 23,2009 18:00
Sfârşit: oct. 23,2009 20:12
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 80
Condiții de victorie: In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda, iar acel jucator castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#322 Bash

Start: oct. 23,2009 02:10
Sfârşit: oct. 23,2009 10:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 15 minute
* Distanta pe care poate calatori nobilul este de 20 casute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi