Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1295] >1297< [1299] ... [1328]

#355 Runda Bash

Start: nov. 14,2009 18:00
Sfârşit: nov. 14,2009 21:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#354 Speed

Start: nov. 14,2009 14:00
Sfârşit: nov. 14,2009 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul care ajunge la 12154 de puncte si reuseste sa isi mentina satul timp de 30 de minute castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#352 Speed

Start: nov. 14,2009 10:00
Sfârşit: nov. 14,2009 13:09
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT
* Nu se poate parasi tribul.
* Nu se poate trimite suport decat in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme

* Protectie de inceput 15 minute.
* Nobilul poate calatori 20 campuri.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul care acumuleaza primul 50000 de puncte castiga runda
In momentul in care un jucatorul ajunge la 50000 de puncte se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#351 nocturn

Start: nov. 14,2009 01:30
Sfârşit: nov. 14,2009 08:30
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Fara Arcasi si Calareti Arcasi..
* Cost taleri redus..
* Cu Paladin Fara camera de Arme
* Posibilitate de a alege directia de inceput.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#350 Runda Bash

Start: nov. 13,2009 23:15
Sfârşit: nov. 14,2009 01:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Paladin.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#349 Runda Bash

Start: nov. 13,2009 20:00
Sfârşit: nov. 13,2009 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 74
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.66
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#348 Speed

Start: nov. 10,2009 13:00
Sfârşit: nov. 13,2009 13:00
Descriere: * Limita de membri in trib 3.
* Toti jucatorii incep cu 26 de puncte.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin si Camera de Arme.
* Protectie de inceput 30 minute
* Runda cu Biserica
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#347 Speed

Start: nov. 09,2009 10:00
Sfârşit: nov. 09,2009 22:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Toti jucatorii incep cu 26 de puncte.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin Fara Camera de Arme.
* Protectie de inceput 10 minute
* Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: .65
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#346 Speed

Start: nov. 08,2009 23:00
Sfârşit: nov. 09,2009 08:00
Descriere: * Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Paladin.
* Fara Arcasi
* Protectie de inceput 30 de minute.
* Cost taleri redus
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#345 Speed

Start: nov. 08,2009 11:00
Sfârşit: nov. 08,2009 22:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Cu Paladin si Camera de Arme.
* Protectie de inceput 10 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi