Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1279] >1281< [1283] ... [1404]

#1289 CAT TEAM

Start: apr. 24,2011 00:30
Sfârşit: apr. 24,2011 02:40
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1288 BASH

Start: apr. 23,2011 20:00
Sfârşit: apr. 23,2011 23:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Arcasi - activ.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Protectia de inceput - 5 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 30 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1287 Speed

Start: apr. 23,2011 11:50
Sfârşit: apr. 23,2011 19:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Sistem simplu de cercetare.
* Suport numai in cadrul tribului.
* Cost taleri redus la 80%.
* Fara arcasi.
* Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 1500 puncte.
* Protectia de inceput 60 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si titlu la alegere pe forum .


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1285 Insomniacii

Start: apr. 23,2011 05:10
Sfârşit: apr. 23,2011 10:10
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Cost taleri redus la 50%.
* Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 puncte.
* Protectia de inceput 30 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul care acumuleaza primul 80000 de puncte castiga runda. (Runda se opreste )


Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.


Viteză: 325
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1284 Runda Bash - La limita

Start: apr. 23,2011 01:45
Sfârşit: apr. 23,2011 04:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 3 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar o unitate este acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1283 Runda CAT

Start: apr. 22,2011 22:20
Sfârşit: apr. 23,2011 01:20
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Cu arcasi.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1282 Runda BASH

Start: apr. 22,2011 19:00
Sfârşit: apr. 22,2011 22:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Nu se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Fara arcasi.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda si primeste titlu la alegere pe forum pentru 4 zile .
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1281 REQ

Start: apr. 22,2011 10:30
Sfârşit: apr. 22,2011 18:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Fara paladin.
* Fara arcasi.
* Cercetare simpla.
* Cost taleri redus la 50%.
* Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 puncte.
* Protectia de inceput 45 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .


Pe fiecare nivel de ferma doar 1000 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. .


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1280 CAT Vs BASH (team)

Start: apr. 22,2011 06:00
Sfârşit: apr. 22,2011 10:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
    * Fara paladin.
    * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput - NU .
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1279 Runda CAT

Start: apr. 22,2011 02:45
Sfârşit: apr. 22,2011 05:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 60
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda ( 12154 p ) .
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi