Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1260] >1262< [1264] ... [1325]

#677 CAT TEAM

Start: mai 07,2010 18:30
Sfârşit: mai 07,2010 20:44
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care toti jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#676 Speed

Start: mai 07,2010 08:00
Sfârşit: mai 07,2010 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 6.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin, Fara Arcasi.
    * Curte nobila cu 3 nivele, pretul nobilului constant.
    * Protectie de inceput 30 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#675 Runda BASH

Start: mai 07,2010 01:00
Sfârşit: mai 07,2010 04:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#674 Runda CAT

Start: mai 06,2010 22:15
Sfârşit: mai 07,2010 00:36
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care toti jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#673 Speed

Start: mai 06,2010 16:00
Sfârşit: mai 06,2010 22:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cost taleri redus.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#672 Cat Vs. Bash

Start: mai 06,2010 12:45
Sfârşit: mai 06,2010 15:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin fara Camera de arme.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 15 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#671 Speed de noapte

Start: mai 05,2010 23:30
Sfârşit: mai 06,2010 09:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 30 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 65
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#670 Runda BASH

Start: mai 05,2010 20:00
Sfârşit: mai 05,2010 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#669 Runda CAT

Start: mai 05,2010 16:30
Sfârşit: mai 05,2010 18:32
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#668 Speed

Start: mai 04,2010 16:00
Sfârşit: mai 05,2010 16:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele au un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin fara Camera de Arme.
    * Taleri cost redus.
    * Protectie de inceput 30 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi