Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1240] >1242< [1244] ... [1324]

#868 Speed de noapte

Start: aug. 08,2010 23:00
Sfârşit: aug. 09,2010 11:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Fara arcasi.
    * Biserica activa.
    * Satele bonus si satele de barbari cresc pana la 4000 de puncte.
    * Cost taleri redus.
    * Protectie de inceput 20 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#867 Runda Bash

Start: aug. 08,2010 15:00
Sfârşit: aug. 08,2010 18:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#866 Speed

Start: aug. 06,2010 02:00
Sfârşit: aug. 08,2010 14:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin, Fara Arcasi.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 1500 de puncte.
    * Cost taleri redus.
    * Biserica activa.
    * Protectie de inceput 30 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#865 Runda Bash

Start: aug. 05,2010 22:30
Sfârşit: aug. 06,2010 01:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#864 Speed

Start: aug. 05,2010 07:00
Sfârşit: aug. 05,2010 19:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 de puncte.
    * Curte nobila cu 3 nivele, cost nobil constant.
    * Protectie de inceput 30 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#863 Runda Cat

Start: aug. 05,2010 03:30
Sfârşit: aug. 05,2010 05:40
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#862 Runda Bash

Start: aug. 05,2010 00:15
Sfârşit: aug. 05,2010 03:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#861 Runda Bash

Start: aug. 04,2010 21:00
Sfârşit: aug. 05,2010 00:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 10.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#860 Speed

Start: aug. 04,2010 15:45
Sfârşit: aug. 04,2010 20:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul NU poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Fara arcasi.
    * Satele bonus si satele de barbari cresc pana la 4000 de puncte.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Sistemul de medalii NU este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#859 Speed

Start: aug. 04,2010 03:30
Sfârşit: aug. 04,2010 15:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 8000 de puncte.
    * Cost taleri redus.
    * Protectie de inceput 30 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi