Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1230] >1232< [1234] ... [1323]

#965 Cat Vs. Bash

Start: oct. 01,2010 20:00
Sfârşit: oct. 01,2010 22:52
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 15 minute.

Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#964 Runda Cat

Start: oct. 01,2010 16:00
Sfârşit: oct. 01,2010 18:56
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#962 Speed

Start: sept. 27,2010 15:00
Sfârşit: oct. 01,2010 15:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 12.
    * Satele pornesc cu un nivel SCAZUT ( de la 26 de puncte) de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Curte nobila cu 3 nivele, cost nobil constant.
    * Sistem clasic de cercetare.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte.
    * Protectie de inceput 40 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#961 Speed

Start: sept. 26,2010 17:00
Sfârşit: sept. 27,2010 11:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 10.
    * Satele pornesc cu un nivel SCAZUT ( de la 26 de puncte) de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte.
    * Protectie de inceput 40 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#960 Cat Vs. Bash

Start: sept. 25,2010 17:00
Sfârşit: sept. 25,2010 19:44
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#959 Speed - 12h X 400

Start: sept. 25,2010 04:00
Sfârşit: sept. 25,2010 16:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 15.
    * Satele pornesc cu un nivel SCAZUT (insa NU de la 36 de puncte) de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Biserica activa.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte.
    * Protectie de inceput 20 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#958 Runda Bash

Start: sept. 25,2010 00:00
Sfârşit: sept. 25,2010 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 6.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 99
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 30 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#957 Speed

Start: sept. 24,2010 08:00
Sfârşit: sept. 24,2010 23:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 9.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 de puncte.
    * Protectie de inceput 30 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 30 pp.
Pe fiecare nivel de ferma doar 400 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 12000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#956 Runda Cat

Start: sept. 24,2010 04:30
Sfârşit: sept. 24,2010 07:28
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 5minute.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#955 Runda Bash

Start: sept. 24,2010 01:15
Sfârşit: sept. 24,2010 04:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi