Joacă acum
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | nov. 09,2011 03:00 |
Sfârşit: | nov. 09,2011 07:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 12.000p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. In momentul in care un jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 08,2011 02:30 |
Sfârşit: | nov. 09,2011 02:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 10. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport nerestrictionat. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu Paladin fara camera de arme * Arcasi activati. * Sate de barbari - 5 / jucator. * Sate bonus - 1 / 10 jucatori * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 07,2011 17:00 |
Sfârşit: | nov. 08,2011 02:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 4. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 8 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 5.000p (mediu). * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Limita ferma 1000 unitati / nivel * Cost taleri normal * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 60pp. Locul 2 - 30pp si locul 3 - 10pp |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 07,2011 09:30 |
Sfârşit: | nov. 07,2011 16:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu Paladin fara camera de arme * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / 2 jucatori. * Sate bonus - 1 / 10 jucatori * Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p ( mediu ) * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 06,2011 23:45 |
Sfârşit: | nov. 07,2011 07:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 3.000p (lent). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri * Cost taleri scazut (factor 0.5) * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 06,2011 20:30 |
Sfârşit: | nov. 06,2011 23:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1/jucator. * Satele de barbari cresc pana la 12.000 p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 06,2011 08:00 |
Sfârşit: | nov. 06,2011 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Nu se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 3 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2.500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Generatia de nobili poate calatori 15 campuri * Cost taleri scazut (factor 0.5) * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 06,2011 01:15 |
Sfârşit: | nov. 06,2011 05:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 127 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1 * Limita ferma - 150 unitati/nivel * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2000 p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Restart dezactivat * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 05,2011 22:00 |
Sfârşit: | nov. 06,2011 00:21 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat ( fara camera de arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 7.500 p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 05,2011 17:00 |
Sfârşit: | nov. 05,2011 21:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1 * Fara Paladin * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 1 / 4 jucatori. * Sate bonus - 1 / 4 jucatori * Satele de barbari/bonus nu cresc * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - 400 unitati/nivel * Fake limit - 5% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri normal * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .