Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1163] >1165< [1167] ... [1328]

#1702 Episodul 20 ( SpeedWars )

Start: nov. 05,2011 17:00
Sfârşit: nov. 05,2011 21:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1
* Fara Paladin
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 4 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 4 jucatori
* Satele de barbari/bonus nu cresc
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1700 speed

Start: nov. 05,2011 01:15
Sfârşit: nov. 05,2011 16:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare pe nivele 1:3 maxim 15.
* Sistem spionaj in functie de nivelul de cercetare al spionilor
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri scazut (factor 0,25)c
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1701 BASH

Start: nov. 04,2011 19:00
Sfârşit: nov. 04,2011 23:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 12.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1699 400 X 12

Start: nov. 04,2011 12:45
Sfârşit: nov. 04,2011 17:29
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Nu se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Cost taleri normal.
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Generatia de nobili poate calatori 10 campuri
* Garda activa pentru primul sat
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Jucatorul care detine primul 50 de sate inchide runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1698 speed

Start: oct. 31,2011 23:30
Sfârşit: nov. 04,2011 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1697 bash

Start: oct. 31,2011 18:30
Sfârşit: oct. 31,2011 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 70 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 2.100 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1696 speed

Start: oct. 31,2011 12:00
Sfârşit: oct. 31,2011 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (minele 10, magazie 5, ferma 3).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Generatia de nobili poate calatori 5 campuri
* Adeziunea unui sat scade cu minim 25/atac
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1695 speed

Start: oct. 31,2011 00:30
Sfârşit: oct. 31,2011 11:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 10.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (minele 10, magazie 5, ferma 3).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 6000p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Generatia de nobili poate calatori 15 campuri
* Adeziunea unui sat scade cu maxim 25/atac
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1694 speed

Start: oct. 30,2011 20:30
Sfârşit: oct. 30,2011 23:13
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Generatia de nobili poate calatori 20 de campuri
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 30pp.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Primul jucator care detine 30 de sate incheie runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1693 400 X 4

Start: oct. 30,2011 16:00
Sfârşit: oct. 30,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 2500p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv.
* Asistent farmare - inactiv.
* Cost taleri redus ( factor 0,33 ).
* Generatia de nobili poate strabate 100 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 400 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 12.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi