Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1130] >1132< [1134] ... [1329]

#2038 speed

Start: mar. 11,2012 16:30
Sfârşit: mar. 11,2012 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu ( productie da baza dublata ).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 1.800p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri dublat.
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2037 BASH MAXIM no DEFF

Start: mar. 11,2012 12:30
Sfârşit: mar. 11,2012 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib (inutil).
* Atac/suport gap - 0.
* Nu se poate alege directia de inceput.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim.
* Sate parasite - nu.
* Cercetare simpla.
* Arcasi dezactivati.
* Paladin dezactivat.
* Protectia de inceput - 35 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2036 speed

Start: mar. 10,2012 22:30
Sfârşit: mar. 11,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( 26p, productie dublata ).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 5 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 800p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 1500 unitati / nivel
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 25
* GN poate calatori maxim 15 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2035 speed

Start: mar. 10,2012 16:30
Sfârşit: mar. 10,2012 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~2138p ).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 10.000p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2034 speed

Start: mar. 09,2012 10:30
Sfârşit: mar. 10,2012 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 15.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu (mai ciudat).
* Cercetare 1:3 maxim 15.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3500p (lent).
* Atac gap - 100ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20 / 45.
* Curte nobila cu pachete.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2033 Relax

Start: mar. 09,2012 02:30
Sfârşit: mar. 09,2012 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport nerestrictionat.
* Atacurile in trib - normale
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / 2 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - 450 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* cost taleri redus (factor 0,5)
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2032 speed

Start: mar. 08,2012 20:00
Sfârşit: mar. 09,2012 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~4000p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 6 / jucator.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 8.000p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2031 Speed

Start: mar. 08,2012 09:30
Sfârşit: mar. 08,2012 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( 127 p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 1.500p ( mediu )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 20 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2030 Speed

Start: mar. 07,2012 23:30
Sfârşit: mar. 08,2012 09:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 4.400 p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Fara paladin.
* Fara arcasi.
* Sate de barbari/bonus - 7 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 8.000p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2029 BASH MAXIM

Start: mar. 07,2012 18:00
Sfârşit: mar. 07,2012 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport doar in trib.
* Atac/suport gap - 0.
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Arcasi dezactivati.
* Paladin dezactivat.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda

Pe fiecare nivel de ferma doar 250 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi