Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1118] >1120< [1122] ... [1326]

#2130 TWM 3

Start: apr. 18,2012 09:00
Sfârşit: apr. 18,2012 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 6 cp/ferma/magazie 5 ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 4 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 500 p ( rapid ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2129 Speed

Start: apr. 18,2012 03:30
Sfârşit: apr. 18,2012 08:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactuvat total
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5000 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - nu.
* Sate bonus - 5 / jucator
* Satele bonus cresc pana la 7000p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 500 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - nu.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2127 TWM 2

Start: apr. 17,2012 23:00
Sfârşit: apr. 18,2012 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 6 cp/ferma/magazie 5 ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 4 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 500p ( rapid ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2126 TWM 1

Start: apr. 17,2012 18:30
Sfârşit: apr. 17,2012 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 6 cp/ferma/magazie 5 ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 4 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 250p ( rapid ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 2%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2125 speed

Start: apr. 16,2012 09:00
Sfârşit: apr. 17,2012 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - normale.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p (mediu)
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* cost taleri redus (3 X 7.000)
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2124 3 triburi

Start: apr. 15,2012 20:30
Sfârşit: apr. 16,2012 04:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 20:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( ~2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000 p ( rapid )
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.33 )
* Nobilii pot calatori 30 campuri
* Protectia de inceput - 20 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2123 CAT TEAM

Start: apr. 15,2012 17:30
Sfârşit: apr. 15,2012 20:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100ms.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 3), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2122 speed

Start: apr. 15,2012 09:00
Sfârşit: apr. 15,2012 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic (minele 5).
* Cercetare simpla.
* Paladin - dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc mediu pana la 2000p .
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 750 unitati / nivel.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 25 / 35
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate ( durata o ora ).
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2121 speed

Start: apr. 15,2012 04:15
Sfârşit: apr. 15,2012 08:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin - dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc mediu pana la 7000p .
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 50
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2120 Bash Maxim

Start: apr. 15,2012 01:00
Sfârşit: apr. 15,2012 03:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Nu se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat.
* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib = vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim (12.154 p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Fara arcasi.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Fake limit - nu
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi