Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1072] >1074< [1076] ... [1325]

#2587 speed

Start: oct. 09,2012 15:00
Sfârşit: oct. 09,2012 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 6 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu pana la 1.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 10%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2586 Bash maxim

Start: oct. 09,2012 10:30
Sfârşit: oct. 09,2012 14:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionvad doar unitatile din sat.
* Paladin activat ( fara arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator
* Atac gap - 0
* Suport gap - 0
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2585 speed

Start: oct. 09,2012 00:45
Sfârşit: oct. 09,2012 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - normale.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc rapid pana la 12.000p.
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2584 speed

Start: oct. 08,2012 00:01
Sfârşit: oct. 08,2012 23:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc mediu pana la 1.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 350 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor o,5 ).
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2583 Cat Team

Start: oct. 07,2012 20:30
Sfârşit: oct. 07,2012 23:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare special (CP,mine, ferma, magazie - 10).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p (rapid)
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 2), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2582 Speed

Start: oct. 07,2012 16:45
Sfârşit: oct. 07,2012 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( mine 3 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 800 p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Curte pe pachete ( pret GN constant )
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2581 12 H Noble rush

Start: oct. 07,2012 04:15
Sfârşit: oct. 07,2012 16:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~9.000p ).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 30 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000 p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 600 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 50
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.2 ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2580 Bash Maxim

Start: oct. 07,2012 01:00
Sfârşit: oct. 07,2012 03:45
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat ( fara arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucatori
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 80 unitati/nivel.
* Restart dezactivat.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2579 Speed

Start: oct. 06,2012 21:30
Sfârşit: oct. 07,2012 00:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / 10 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000 p ( rapid ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
*Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Protectia de inceput - 5 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2578 Trib vs Trib

Start: oct. 06,2012 16:30
Sfârşit: oct. 06,2012 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 16:35 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* Cost taleri redus ( factor 0.8 )
* Nobilii pot calatori maxim 30 campuri
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi