Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1001] >1003< [1005] ... [1323]

#3290 Cat vs Bash

Start: iul. 28,2013 15:00
Sfârşit: iul. 28,2013 18:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 207p ) .
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 100%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p
* Atac gap - 100 ms.
* Suport gap - 100 ms.
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - 150 unitati / nivel.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link ).

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3289 Rush 12H

Start: iul. 28,2013 02:30
Sfârşit: iul. 28,2013 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5000p ).
* Sate de barbari/bonus - 20/jucator
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 9.000p
* Cercetare simpla
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 100
* Cost taleri redus, factor 0.2
* GN poate calatori maxim 25 campuri.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3287 Speed

Start: iul. 27,2013 20:00
Sfârşit: iul. 28,2013 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 250%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.500p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0.75 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3286 Speed

Start: iul. 27,2013 15:30
Sfârşit: iul. 27,2013 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu( ~500p )
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 35%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3285 Speed

Start: iul. 27,2013 11:00
Sfârşit: iul. 27,2013 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( 26p )
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 25-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3284 Trib Vs Trib

Start: iul. 26,2013 23:45
Sfârşit: iul. 27,2013 04:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 23:50 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 300%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,4 )
* Nobilii pot calatori maxim 20 campuri
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3283 Bash Maxim no Deff

Start: iul. 26,2013 20:30
Sfârşit: iul. 26,2013 23:15
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin .
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 100%.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Unitati de aparare ineficiente.
* Fake limit - nu.
* Asistent farmare - nu
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3282 Speed

Start: iul. 26,2013 16:30
Sfârşit: iul. 26,2013 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut( mine5 )
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3281 Speed

Start: iul. 26,2013 11:00
Sfârşit: iul. 26,2013 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat(2138p)
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 25-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5).
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 10 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3280 Speed

Start: iul. 23,2013 20:00
Sfârşit: iul. 26,2013 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit. ( primele 36 de ore )
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p)
* Cercetare simpla
* Spionaj 1:1.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 400% .
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.000p
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Asistent farmare - da
* Modificare adeziune GN - 20-35
* Cost taleri normal.
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda || Fiecare membru al tribului castigator va primi 60pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi